zondag 26 maart 2017

Tilda sitting on a Magnolia Branch



Deze kaart heb ik gemaakt met stempels uit de allernieuwste collectie van Magnolia. Deze schattige collectie heet "It's Springtime Collection 2017".

De basis van de kaart heb ik gemaakt met een DooHickey. Het prachtige papier is van Maja Design.
Daarnaast heb ik verschillende DooHickey tags gebruikt en een DooHickey achtergrondje met kleine bloemen, deze heet Sakura Background en komt uit 2015.


Op deze kaart heb ik weer verschillende prachtige spullen van Unique Hobbyproducts gebruikt. Ik vind dat ze prachtig passen bij de mooie spullen van Magnolia.


De schattige bloemen en de besjes op de kaart komen uit de webshop van Magnolia.
 Het komende weekend is Magnolia te vinden op de ArtSpecially beurs in Nijkerk.


Ik heb Tilda en de Magnolia tak gekleurd met Re-inkers van Distress en Distress Markers.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Milled Lavender, Weathered Wood, Frayed Burlap, Black Soot, Pumice Stone, Walnut Stain, Peeled Paint, Antique Linen, Tattered Rose, Vintage Photo, Fired Brick en Tea Dye.


Naast de schattige bloemen heb ik een klein ovaaltje gebruikt dat ik bij de Action heb gekocht.
De vlinders heb ik uit het Design papier geknipt. Om de kaart af te maken heb ik wat kant, raffia en kaasdoek gebruikt.


Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Uiteraard vind ik het super leuk als je even een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,

Monique xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten