vrijdag 22 april 2016

Enjoy the Circus! Vintage Club vol. 2


Deze kaart is 1 van de 2 projecten die ik stap voor stap heb gemaakt voor de Vintage Club vol. 2 van Magnolia. Dit keer was het thema "Circus" en in deze kit zitten weer tal van schattige dies en stempels (non-cute) die je kunt combineren met de schattige Magnolia Stempels.

Voor deze kaart heb ik stempels van de "Little Moscow Collection".


Het prachtige papier is van Maja Design. De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een die uit de Vintage Club 2. De andere dies komen ook uit dezelfde Club Kit.


Ik heb met Distress Re-inkers en Distress Markers gekleurd.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Spun Sugar, Milled Lavender, Weathered Wood, Vintage Photo, Walnut Stain, Tattered Rose, Pumice Stone, Black Soot, Aged Mahogany en Fired Brick.


Om de kaart af te maken heb ik parels, bont, kaasdoek, kant en Stickles gebruikt.

Ik wil je weer bedanken voor het bezoeken van mijn blog.

Veel liefs,

Monique xxx

4 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,

    Wat heb je weer een schitterende creatie gemaakt en wat zijn de stansen mooi en passen ook zo leuk bij de stempels van Magnolia.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart zeg,en wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt!!heel mooi!Groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen