vrijdag 30 oktober 2015

Magnolia Day the 7th of November 2015

 
 
Zoals je misschien al weet mag ik voor Magnolia Rubberstamps op 7 november 2015 in Böras te Zweden weer een workshop verzorgen. Daar ben ik natuurlijk ontzettend blij mee. Ik verheug me enorm. De winkel is daar zo mooi en de mensen warm en gastvrij.
 
Dit is het project dat ik met de liefhebbers die dat willen ga maken.
 
De workshop kost 100 Zweedse Kronen. Mocht je aan willen schuiven en zeker zijn van een plaatsje, dan kun je je aanmelden op dit e-mail adres:
 

Daarnaast zullen ook mijn lieve DT-vriendinnen, Lillemor en Camilla aanwezig zijn. Ook Lillemor zal een geweldige workshop verzorgen en Camilla gaat een demonstratie doen.

 
Dit is de stempel die ik dan samen met jou ga inkleuren.

 
 
Zaterdag en zondag ben ik in Utrecht op de KreaDoe op de stand van Magnolia.
 
Ik hoop je daar of in Zweden te kunnen begroeten!
 

Veel liefs,

Monique xxx

6 opmerkingen:

  1. Wow weer een prachtige creatie!
    Gaaf om in Boras een workshop te mogen geven. Het is een prachtige winkel...ik ben er geweest. Ik heb er een vakantie omheen gepland. Ik heb zoveel gekocht dat er nog steeds dingen in de doos zitten...het is al 4 jaar geleden geloof ik. Ze waren net verhuisd en ik kon de winkel niet vinden haha. Ik was wanhopig en niemand kon me helpen daar in de buurt. Via mn dochter in Nederkand is het toch gelukt.
    Leuk om even te vertellen!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ellen!

      Leuk verhaal! Dank je wel voor je lieve reactie. Ik ga nu voor de derde keer heen. Ik heb begreoen dat de workshop 's morgens vol zit. Dus dat is top! Uiteraard ga ik ook nog even rondneuzen in die prachtige winkel.

      Fijn weekend!

      Liefs,
      Monique xxx

      Verwijderen
  2. Prachtige kleuren weer Monique! Jammer dat Zweden net iets te ver is :). Geef je wel eens les in Nederland in het inkleuren? Fijn weekend, Lizzy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Lizzy!

      Dank je wel voor je lieve berichtje. Ik denk erover na om begin komend jaar kleurworkshops te plannen als daar animo voor is. Als ik dat ga doen zal ik dat op mijn blog melden.

      Fijn weekend!

      Liefs,
      Monique xxx

      Verwijderen
  3. Hallo Monique, wat een prachtige creatie weer. Hoe was het in Zweden?.
    Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elles!

      Dank je wel voor je lieve reactie! Het was weer een top weekend! De workshop was super gezellig! Ik zal dit weekend even wat foto's plaatsen, dan kun je e.e.a. even zien.

      Fijn weekend!

      Liefs,
      Monique xxx

      Verwijderen